Nationale Studentenroeiwedstrijden Varsity Oude Vier

By: Maxime Schoonbrood jun 12, 2021

Op 13 juni 2021 zal op het Amsterdam-Rijnkanaal te Houten de 137ste editie van de Nationale Studentenroeiwedstrijden ‘Varsity’ verroeid worden. Berend te Booij, Mart Wijntjes, Martijn van den Berg en Bram Poortman, gestuurd door Floortje Duijkers, zullen deelnemen aan het Oude Vier-veld en de eer van Drienerlo verdedigen. De voorwedstrijden van het Dames Vier-veld zullen van start gaan vanaf 14:30 uur en de voorwedstrijden van het Oude Vier-veld vinden plaats vanaf 15:00 uur. De voorwedstrijd van de Euros Oude Vier is om 15:20 uur hier live te volgen! De finale van de Dames Vieren begint om 16:30 uur en dan hopen we natuurlijk dat de Euros Oude Vier vanaf 17:00 uur zal strijden in de Oude Vier finale!

Benieuwd hoe de heren en hun stuur zich hebben voorbereid voor deze unieke kans? Benieuwd hoe zij hun kansen inschatten? En benieuwd wat de Euros Oude Vier dit jaar zo bijzonder maakt?

UToday schreef een stuk over de Euros Oude Vier, dat zeker het lezen waard is! Je vindt het hier.

Wij wensen de Oude Vier heel veel succes en plezier!

'Euros wint de Varsity!'