By: Jurre Wouters mrt 23, 2017

Door Fedde Gaastra (voorzitter LaYERgame-commissie)

Met de gedachte ‘Het leven is te kort voor saaie, droge carrière-evenementen’ zijn YER Technology en D.R.V. Euros deze winter met elkaar in zee gegaan. Maar wat organiseer je in plaats van de gebruikelijke carrière-activiteiten? Je gaat met z’n allen lasergamen!

Op korte termijn is er vanuit de eerste lasergame-breingolf een daadwerkelijk evenement voor 90 Saxion- en University of Twente-studenten ontwikkeld. Op 22 maart heeft de LaYERgamen-commissie het terrein rond het Universitair Watersportcomplex de Sevende Camer met obstakels en lichten veranderd in een lasergameparcours. Tussen de potjes lasergamen door zijn de deelnemers door YER voorzien van overheerlijke pizza’s, een stukje zelfontplooiing en uiteraard alles wat ze maar wilden weten over wat het betekent om bij YER carrière te maken. Er werd afgesloten met een gezellige borrel op de sociëteit van Euros. Het is het al met al een zeer geslaagde avond geweest.